Friyay!

Asså en sån härlig dag idag och jag menar typ allt utom vädret som varit grått och hur trist som helst... Nej för jag och sambon drog in till Västerås (eftersom att jag har en ledig fredag!) idag och åt sushi (som alltid för vi kan inte hålla oss) och för att handla på IKEA. Det känns bra att äntligen få stå på egna ben och skaffa sig lite nytt istället för alla ärvda möbler och saker som vi har hemma. Idag köpte vi till balkongen för jag typ lever där 😍 Jag råkade ta fel färg... men det blev fint och passade ändå så vi behåller dem ändå!


Jag sitter i soffan just nu och har det supermysigt! Det är lite kyligt men eftersom att vi har det inglasat och jag har filtar så är get grymt mysigt ^^ med lite tända ljus, musik, kaffe och iPad så lever jag livet här ute! Avslappning = 100% lixom 😍😍 Men det är kaos med saker här ute... så en bild på soffan kommer senare 😉

Kommentera här: