Benen gör ont

Hello!
Var till gymmet för ett tag sedan för att vänja mig att faktiskt vara där när andra människor är där. Det är inte min typ av gym, dvs ett som är ganska poppis dit det kommer mycket människor.. Jag trivs nere i en stinkande källare med mer fria vikter istället för maskiner<3 Men ett sådant om det finns ligger på andra sidan stan.. Så hurtig är jag inte xD
Men ja tog mig dit idag för "hur farligt kna de vara?". Det var inte så farligt men gryyyyymt tråkigt... skivstången var upptagen heeela tiden.. hejdå marklyft och benböj....</3 Och batteriet i min hörlurar tog slut innan ja ens var klar med uppvärmningen så jag var så glad mestadelen av passet! Hann iallafall vara där en timme innan jag ledsande totalt och gick hem. Fick ihop iallafall 15min löpning som uppvärmning och sedan 6 olika övningar och det kan jag leva med. Det var jag och en till tjej där.. Det kändes som om alla killar stirrade på mig som vanligt.. Men men det är bara i mitt huvud! (Mina ben gör ont!!!)
 
 

Kommentarer:

1 Denise:

Bra jobbat ändå! :)

Svar: Tack! Det kändes bra efteråt och det är huvudsaken :)
Emma Haaranen

Kommentera här: