Första bartenderjobbet.

I fredags ställde jag upp frivilligt att stå i baren på högskolan för att börja min "erfarenhetstid". Alla ställen letar efter erfarenhet då någon söker jobb, vilket jag inte har.. Så jag hade tänkt jobba på kåren och sedan söka jobb då jag kan allt utan problem. Men i fredags så var det jättestressigt! Kul och lite proffsigt att stå där och blanda drinkar! Även om de flesta bara skulle ha shots, cider eller öl så kom det lite drinkar emellanåt. 
Jag fick lära mig kassan som innan var "min stora skräck!" Men det gick väldigt bra och jag hade ju världens bästa jobbarkompisar! Sjukt kul i all stress och fulla personer som inte trodde att jag brydde mig om dem, ne, jag hade ju ingen annan att servera! De sa att 430 pers hade gått in genom entren, så varför skulle jag vara upptagen 24/7? Nej absolut inte... 
 
Nästa gång ska nog Jessica följa med också! Det vore pricken över i:et :D Längtar redan tills nästa gång! Men jag undrar om det kommer vara lika mycket folk då också? :o
 
Förberedelser
 
Coola lysarmband som också gjordes till halsband.
 

Kommentera här: