Favoritmellis.

Yoghurt, keso, äpple och lite kanel på toppen är favoritmelliset! gott, mättande och enkelt att göra. Har nyss varit till affären och handlat lite. Jag förstår inte vad jag tänker med.. "Jag har ingen mat hemma! Måste handla" kommer hem och ska lägga mat i frysen "men gud va mycket mat, varför handlade jag för..." Min frys har ju en massa frysta grönsaker och annat redan. Mina lådor är ganska så proppfulla vid detta lag! Varför tror jag hela tiden att jag har slut på mat och måste handla hela tiden? Ja nu ska jag inte handla på över en kanske två veckor så det finns plats igen!

Men nu ska jag ta det lugnt och äta mitt mellis. Hade tänk gå till friskis och träna lite sen halv fem. Hittills har jag bara stått på den fördömda crosstrainern och tagit en promenad.. Jag behöver lite nytt och jag behöver defenitivt bli svettig och få jobba lite!!! Så jumpa medel halv fem, woho!


Kommentera här: