Finsittning utan mig.

Mina öron är döva, jag hör inte ett skit, de dunkar, halsen gör ont, näsan rinner och jag hostar. Så har jag spenderat min kväll här hemma. Jag får lov att vara hemma medans alla andra är på "finsittning" och sedan super skallen av sig. Fast det är jag inte så avundsjuk av efter tre veckor i spanien men en del sällskap skulle vara trevligt! Eller något mirakulöst mot mitt öra..
Jag hatar att vara sjuk.. Har blivit ett rastlöst barn som då man var liten och inte ville sitta stilla en sekund. Jag måste får träffa någon eller göra något. Min lägenhet blir iallafall fin när jag går och plockar undan lite saker då och då :) Men nu är det bara disken kvar och den hatar jag! A-a! Den får bli en annan dag.
 
Nu ska jag väll bänka mig framför tv:n och sedan försöka sova lite om min kropp tillåter det? :P
  
Saknar min prins<3
 

Kommentera här: