Slöslappochslak..

I brist på en bra rubrik, hehe. Slappaste dagen idag! Firade min farbror igår, 50år!! Det var jättekul, finska släkten vet hur man dricker, haha. Jag mådde bra idag, blev påmind om bröllopet i sommras ca 7458475948 gånger så jag höll mig ganska lugn med drickat. Drack nästan en hel 1,5L cola istället och fick en liten sockerkick istället. Men jag mår bra idag, eller ja efter en american take away pizza med jessica idag så är jag ganska uppblåst och nu tacos på kvällen = ännu mer uppblåst. 
Jag förstår inte vart min aptit tagit vägen? Har ätit en liten frukost lunch och sedan middag (!?) Vart har alla mina småmål tagit vägen? Haha, det känns bara så konstigt att äta lite. Förr på FIG (Friidrottsgymnasiet) så tränade man mycket och åt som en häst för att få i sig all energi man behövde till och efter de passen. Lite ovant bara.
 
Nu ska jag kolla ett avsnitt av Greys och sen sova. Imorgon kommer Maria och våldgästar mig! Så kul att hon kommer hit och firar nyår med mig! Vi som inte har setts sedan studenten, det ska bli så härligt :D 
 


Kommentera här: