powerwalk

Tjo! Snart ska jag ut och röra på mig för andra gången idag men först måste jag berätta att jag fick 4sekunder bättre på coopertestet nu än vad jag fick för? hm vad blir det... ungefär 5 veckor sedan :D Så mycket kondition har jag inte fått sedan dess men nu hade jag en jämnare takt :)

Har nyss haft foto med Fig:et och vi hade tänkt ha lakan på oss som man hade förr i typ rom? Jag vet inte. Men det fick vi inte ha! :S pga våran nya rektor som vi fått på lugnet så har han bestäma att man inte får ha skojkort i skolkatalogen. Typ hata honom! Men iallafall, jag blir endå inte så bra på kort :P

Blev klar med matteläxan sent igår och idag så fick jag en ny. Mitt pluggande består nästan enbart av Matematik C, trött på de som fan men jag ska ha det inte hela året med iallafall tills i början på våren...

Men nu ska jag ut i den friska luften och faktiskt det fina vädret :D Ska gå en ny väg idag i min jakt på en ny springrunda ;) Och jag går i mina fula men grymt skönta Fig-kläder :)


Kommentarer:

1 Playerz.se:

Hejsan!



Du är inte intresserad av ett länkbyte? :) Du kan ju gå in på länken som jag har skickat och läsa mer om länkbytet:)



// Playerz.se

Kommentera här: