Nya böcker från biblioteket

Som min mamma säger "man ska låna böcker och stödja biblioteket så att det inte ska försvinna". Det tycker jag är sant! Vissa kanske inte bryr sig, men om ni någongång har pluggat eller ska plugga så kommer ni märka hur perfekt biblioteken verkligen är. Inte bara för att vissa böcker till kurslitteraturen finns (fattiga studenter ni vet 😅). Det är väldigt lugnt och mysigt och jag gillade verkligen att gå dit och plugga!
 
Biblioteket hos mig ska byggas om och ska inte vara klar förräns 2024... vilket suger... Jag saknar det verkligen! De har bytt till en mycket mindre lokal.. Så nu kan man bara låna böcker men det finns inga platser att bara sätta sig och plugga 😣 Så just nu kämpar jag ens med att koncentrera mig hemma där det finns annat som måste göras..
 
Men ! Jag är glad att biblioteket tar in nyare engelska böcker så vissa som går runt på booktube finns på biblioteket! YES PLEASE!! Så nu har jag lånat hem Magnolia Parks och Under the whispering door och det ska bli kul att få läsa mer böcker fysiskt och inte bara e-böcker 😁
 
 

Kommentera här: