Lördag

I två dagar nu så har jag inte ställt något larm för att jag ska få känna mig utvilad och fräsch! Öhm... Det stämmer inte för mig 😆 Jag har vaknat och fortfarande varit trött, kroppen värker och gårdagen var ganska hemsk, trött och huvudet visste knappt vad jag hette, haha.
 
Jag var med sambon och hans föräldrar i Ljungdalen där de har stuga mellan söndagen och torsdagen. Vi var "ut på tur" varje dag (dvs åka skidor ute på fjäll och inga spår) i några timmar innan vi åkte tillbaka för att spela kort, äta middag och bara ha det mysigt. Det är härifrån jag tror att värken i min kropp kommer.. Jag har aldrig åkt skidor på fjäll utan bara där det varit pistat och i längdspår. Jag kan säga tt jag har ramlt så mycket att det verkligen vaar pinsamt!
 
När jag var yngre så har jag aldrig haft problem med idrott som simning, skridskor, skidor etc. Jag har alltid varit bra eller normal på allt och har aldrig haft problem (dock så var det flera år sedan jag utövat vissa saker..) men just nu så har jag ramlat och ramlat och ramlat.... Jag var bokstavligen som bambi på hal is! Hade ett litet mentalt brekdown i mitt huvud där också. Dock så hade jag fel skidor också men ändå. Usch!
 
Det var en mycket härlig resa och förutom allt ramlande så hade jag en väldigt bra tid och det blev den frånkopplingen frå vardagen som jag behövde! Nu ska jag bara försöka ta mig tillbaka till vardagen så blir allt bra igen 😅😂
 
 

Kommentera här: