Hallå igen!

Long time no see! Jag har haft en svacka i mitt läsande.. Det har tagit så lång tid att avsluta "Vengeance Road" av Christine Feehan och även en annan MCbok som jag läste på min läsplatta, men som jag slutade läsa.... "Vengeance Road" Var över fyrahundra sidor lång och var väldigt detaljerad skriven så att det tog väldigt lång tid mellan gångerna det blev spännande då det hände något. Så den tog det nog en hel vecka för mig att avsluta. Jag tänker ändå skaffa den tredje boken sen när den väl kommer ut för serien är bra! Sista boken heter nog "Vendetta Road" om jag inte har helt fel och det ska handla om "Ice" som är hans MC-namn och det känns som om den boken kommer bli riktigt bra!

Men "Vengeance Road" ger jag iallafall 3/5 för att boken var bra med uppbyggnad från den första boken. 

(null)


Kommentera här: