Mer Bokpost!

Nu har jag iallafall handlat klart för ett tag framåt! Detta är iallafall inte några nya böcker utan det är bara "andra" böcker i bokserier. Den i mitten är dock en 2.5 bok som jag nu ska börja läsa innan jag kastar mig in i den sista tredje bok i "The Bargainer" serien.

(null)

För mig går det ganska bra med läsningen nu. På GoodReads kan man vara med i "The Book Challenge" och sätta upp ett mål för hur många böcker man vill läsa 2019. Jag satte ribban på 40 böcker för att det var redan Maj när jag började med utmaningen. Sedan gick det ganska bra med läsningen och jag ändrade till att jag vill läsa 50 böcker innan året är slut. Sen fortsatte det att gå så bra med läsningen att jag tänkte att jag sätter ribban på 60 böcker och får se om jag kan klara det. Bara jag hittar bra böcker så tar det ca två till tre dagar för mig att läsa ut dem. Det är ganska kul att se att man läser så pass mycket ändå och jag kan inte vänta tills jag kan se hur många böcker jag läser på ett helt år och inte bara från Maj. Då ska jag nog satsa på mellan etthundra och etthundrafemtio böcker :) 


Kommentera här: