190531

När man bara har varit inne hela dagen så är det underbart att ha en soffa på balkongen där man kan få lite luft❤ Idag har jag läst (en hel del, lika igår), pluggat, ätit pannkakor och kollat på "Lucifer" på Netflix med sambon. Den serien verkar riktigt bra! Dagen har varit produktiv men ändå inte och jag bytte nyss sängkläder också! Gissa vem som älskar att sova och längtar redan till sängen 😍

Men innan jag bäddade sängen så läste jag klart "Devils Game". Jag började läsa den igår.. Jag var så upprymd över att även denna boken i serien var så bra! Men jag gillar inte när man läser klart böckerna så fort... Men nu kan jag längta till bok nummer fyra (när jag väl köpt den) som också verkar lovande! 

De nya böckerna jag har valt är "övertalning" av Jane Austen och "The Hating Game" av Sally Thorne. Jag valde två böcker då jag ska ge mig på en Jane Austen men tänker ändå läsa The Hating Game samtidigt utifall att den första inte börjar så bra 😊 Annars har jag verkligen kommit in i läsandet igen! Gud va jag älskar böcker 📚


Kommentera här: