190621

Glad midsommar!
Jag skulle ha en mysig kväll för migsjälv igår med en bok och lite vin men det slutade med att jag somnade med hälften av vinet kvar och just när det började bli riktigt spännande i boken! Läser just nu "Scarred souls" av Tillie Cole och det är två böcker i en, först Raze´s historia och sedan Reap. Så jag var lite butter när jag vaknade, över att jag faktiskt somnade.. Men det betyder att det blir en "mysmorgon" istället och jag ska göra frukost nu så jag får i mig lite kaffe <3 Som är typ livets vatten <3
 
 
Sedan hämtade jag nyss ut ett paket med böcker inför sommaren! Så taggad på semester nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Dock så har jag fyra veckor kvar tills det är dags.. Suck.. Men jag fick en hög på sju böcker och jag har redan en varukorg på bokus med tio nya som jag egentligen hade velat haft nu.. Men det får vänta tills nästa lön då jag har semester!
 
Jag har fått bok fyra och fem i "The Reapre´s" serien som jag älskar! Sen valde jag två klassiker som jag vill läsa, sedan "The Simple Wild" som alla pratar om så det ska bli intressant att se om den är så bra som alla tycker, "Monster in his eyes" ska vara en mafia bok som också ska vara väldigt bra och till sist "Bad Saint" som är nyligen utkommen och låter vääldigt bra med lite kidnappning och vad jag har förstått och "Stockholm syndrom". Så alla dessa kan jag inte vänta på att få läsa! 
 
 

Kommentera här: