190615

Böckerna bara flyter på och snart behöver jag fler förslag för de går åt som smör. Med ett totalt sidantal på mellan 300 och 400 sidor så tar det ca 2 till 3 dagar att läsa ut en bok om jag läser son jag brukar göra. Det vill säga om jag är för trött för att göra något efter jobbet 😉 t.ex. igår efter jobbet så säte jag c 160 sidor.

Men jag läste om och klart Cora Reillys näst sista bok i "Born in Blood" serien, "Bound by Vengeance". Serien består av sex böcker totalt och igår började jag på den sista boken som jag kom till ca hälften i, "Bound by Love". När jag började läsa denna serie så blev jag helt tagen då jag aldrig läst något liknande. Tidigare har jag läst "50 sades of Grey" på svenska men hittade inte fler bra svenska böcker, men när jag gick över till engelska böcker så fanns det miljoner mer böcker att välja mellan! Alla har varit helt unika och det finns alltid något nytt och spännande att läsa! Denna serie "Born in Blood" är en mafia romance, okej alla böcker jag läser är romaner så ingen tvekan där!<3 

Nu ska jag förtsätta med min bok då det börjar bli spännande! Fram tills nu så är det bara återberättat från de 2 första böckerna fast ur andra karaktärers perspektiv. Kapitlet.  Börjar med "7 months later" så nu ska jag fortsätta drick mitt kaffe och förlora mig i boken ett tag!<3

(null)

Kommentera här: