SEMESTER

Tiden som vi alla väntar på är äntligen här! Iallafall för mig och det är semester! Jag tog semester i fredags (bara två dagar sedan) och jag kan ännu inte fatta det. Helgen är inte ens slut och ju mer jag tänker tanken att jag har semester och behöver inte tänka att jag ska gå upp imorgon ger mig lite huvudvärk faktiskt.. Men ingen fara jag ska nog kunna lära mig att vara ledig i dessa fyra veckor framåt ;)
 
Med semester kommer också givetvis mer läsning in i vardagen! Något som jag definitivt kommer kunna vänja mig vid. På tal om att läsa så läste jag klart den fjärde boken "Reapers stand" i "The Reaper´s MC" som då handlade om klubbens president, Reese "Picnic". Den var lika bra som de andra böckerna och jag älskar denna serie <3 Jag blir lätt uttråkad när jag läser böcker om det inte händer något nästan hela tiden och författaren "Joanna Wylde" har skrivit väldigt bra eftersom att jag har varit intresserad genom hela hennes serie (har två böcker kvar innan det är slut..).
 
Detta betyder att jag ska börja på något nytt igen, inte mig emot! Men jag tänker inte läsa nästa bok direkt utan brukar ta en ny bok mellan böcker i olika serier så att jag inte tröttnar om det skulle bli så. Att få längta lite kan man uttrycka sig. Så jag valde "den minsta" boken jag kunde hitta i hyllan som heter "LUX" och innehåller ganska så exakt åttahundra sidor, men den innehåller både bok ett och två. Sedan läser jag också en ny MC bok (Judgment Road) av Christine Feehan på min adlibrisplatta för att enkelt kunna ha med mig när ska jag åka någonstans eller när jag bara inte vill ha en massa böcker med mig som tar en massa plats.
 
Nedan är en bild på serien av de böcker jag har läst och har som sagt två böcker kvar innan serien är klar. Ordningen står baklänges i hyllan då den första boken inte fanns i samma storlek som de andra.. Så ordningen får vara baklänges så att det ser snyggt ut i hyllan med mina andra böcker ;)
 
 
 

Kommentera här: