190429

Godmorgon!
Idag blev det en sovmorgon på ca en timme, igen.. Jag tror att min kropp är helt utpumpad för det känns inte som om jag klarar nästan någonting mer, jag är bara trött trött trött (vilket kan förklara varför jag sitter och läser så mycket). Igår kunde jag inte plugga så jag lade mig i badet och det var himmelskt! Jag använde en liten badbollar från bodyshop och vattnet blev rosa och det luktade jordgubb i vårt lilla badrum <3

(null)

I badet läste jag ut "Reaper´s Property" och jag tyckte om boken! Det var inte lika mycket action som jag skulle vilja ha haft men jag tyckte ändå att den var riktigt bra! Den får 4/5 i betyg. Och nu ska jag genast kasta mig över den andra boken som jag ar sett handlar om "Ruger" som jag var lite intresserad av och ville veta mer av så det blev perfekt! Sen ska jag försöka plugga resten av dagen (gud ge mig styrka...)  

(null)

Kommentera här: