190415

Godmorgon!
Jag var uppe redan vid 7 idag när klockan ringde för någon råkade somna vid 8 igår efter middagen när jag och sambon skulle "vila" i sängen. Och när man har en stor teddybjörn som kramar en så somnar jag alltid! Och jag lär mig aldrig heller... Vi är som ett gammalt par och älskar att vila på eftermiddagen, det är de bästa som finns❤❤

Men det jag skulle komma till är att boken som jag skulle börja läsa "The Thousandth Floor" hade en hemskt tråkig början..  Jag kom inte alls in i boken och det hoppade mellan 5 olika personer på en gång så nej... Jag bestämde mig för att sluta läsa och att inte ens ge boken en chans! Jag har aldrig gjort så förr och har minst läst mellan 150-200 sidor för att saker ska börja hända. 50 sidor in i boken gav jag upp... Tappade läslusten för en dag..

Så jag ska börja läsa "Shadow of the Fox" som ska utspela sig i Japan med samurajer och allt sånt. Jag menar Emma älskar sina historiska böcker och filmer med samurajer, ninjas och romans❤❤ Så jag är peppad på att denna bok ska ge mer än va den förra gjorde! Och bokens utseende är så fint!


Kommentera här: