180922

Godmorgon! 
De senaste två veckorna har blivit precis som de skulle och inte alls. Jag och min sambo var ju på Rhodos i en vecka och hade det super! Vi bara latade oss, hade strålande väder och all inklusive så vi åt oss mätta och drack öl och drinkar som aldrig förr ❤

Men när jag kommer hem och ska börja plugga så blir det fel med datorn så jag börjar ligga efter redan från början.. sen kan det vara knepigare än man tror att skriva en labbraport som jag inte skrivit på 1000år!! Men igår efter tre timmar av att bara försöka skicka in den tog knäcken på mig..  det var något fel på deras logi och hemsida... Men 23.55 kunde jag äntligen skicka in den!!! SÅ GLAD! Idag behöver jag inte läsa något egentligen så det känns konstigt att bara äta frukost som en vanlig dag utan att läsa eller skriva något 😂


Kommentera här: