180624

Jag skulle så kunna vänja mig att bara jobba 4 dagar i veckan istället för 5. Nu har jag äntligen fått det lite lugn och ro idag, så ska det jobbas imon igen... Det positiva är ändå att efter fredag så har jag semester i 3v!!! Halleluhja!!! Det ska bli så skönt! Och jag valde att bara ta 3v för att jag och sambon planerar att faktiskt åka på lite semester för en gångsskull. Det är nyttigt att unna sig ibland, även om de är bra för framtiden att samla pengar på hög så ska man leva lite nu också ;)
 
Igår var jag med lite tjejer och killar i Sandviken för att fira vår fina vän Sara som nyligen fyllt 25år. Det känns så konstigt att bli 25 när det var vääääldigt vuxet enligt mig när jag var liten. Men jag känner mig inte vuxen alls, har knappt gjort något med livet, typ. Så det kan bara bli bättre härifrån!! Det var en del som kom från kretsen sen vi gick i grundskolan (GRUNDSKOLAN) så det var extremt roligt och socialt (i jämförelse att bara åka mellan jobbet och lägenheten annars..)
 
Det var så finst och skönt väder att vi var ute för det mesta och sen bjöds det på en helt underbar bål!!
 

Kommentera här: