Nya myshörnan

Efter att jag och sambon fick denna 3a på ca 70kvm så bestämde vi att de tredje rummet bli hans rum, dvs han "spelrum". Anledning var att de låg längst från sovrummet så att jag själv ska höra så lite ljud det bara går när jag ska sova och för att han ville ha ett eget när vi fick mer plats. Det och om inte jag sova så blir jag en grinig tant!! Vissa blir på dåligt humör när de blir hungriga osv men jag blir de om jag inte får sova ordentligt eller om jag är trött... 
 
I helgen som var hade han och sina boys lan här hos oss och det gick lysande! De lät inte lika mycket som det kan göra när han är själv och ska prata med dem via datorn. Vilket faktiskt får en tummen upp från mig! 
Men nu när killarna är borta så finns det ganska mycket plats i rummet så jag satte mig i de andra hörnet och koppade in mina saker så nu har jag en helt egen "myshörna", den är jag riktigt nöjd med! Specielt nör jag fått en av sambons skärmar (24tum!!!!) så det känns riktigt lyxigt :) Nu är det bara nya tapeter och inredning som saknas innan det blir riktigt bra och klart.
 
 

Kommentera här: