Försöker iallafall.

Hejsan!
Har varit ledig i två dagar nu och dagen idag började iallafall bättre än den igår. Igår vaknade jag helt slut i kroppen och gick inte upp förrän vid 10. Jag hade klockan på 08:30 annars. Sen diskade jag en hel del (dock i diskmaskinen, som är underbar) det blev ca 4 maskiner på en dag då vissa sparat en hög här hemma!
Från ungefär lunch lite innan och nästan resten av kvällen så gick jag runt med ont i huvudet också.. Jag tänkte "ska det verkligen vara såhär jobbigt att vara ledig?" Haha... Men huvudvärken släppte när Johan kom hem från jobbet och träningen, kanske man saknade honom omedvetet? Men dagen avslutades iallafall med löpning i skogen, panerad torsk och lite film på de. Ett ganska så bra avslut på dagen.
 
Idag vaknade ja upp på samma vis men kom upp innan 9 iallafall! Jag tog det lugnt, fixade lite mer disk men sen tog jag mig iväg till gymmet efter lunch! Jag överraskade till och med mig själv där XD Men det är alltid så fullt på gymmet så jag tycker inte att det är roligt att gå dit.. Dock så är de efter jobbet när alla praktiskt taget tränar.. Men idag var det väldigt lite folk så jag tänker fortsätta köra vid lunch de dagar jag är ledig eller börjar sent :D
Sen såg jag att det fanns platser kvar på spinningen idag 18:00, så de råkade jag boka in mig på också! Ska man komma igång till 2050 så ska man ju börja i tid lixom ;D
 
Bjuder på en bild sen jag bakade min första morotskaka! Den blev bara såååå god! Och jag är väldigt nöjd över mina fula morötter ovanpå x'D
 

Kommentera här: