28-02-2016

Hello!
Det suger lite att vara ensam hemma idag.. Johan och jag har nu stått ut med varandra i 8 hela år, hihi, vi har haft de så bra så <3 Det har aldrig känts bättre skulle jag säga. Från att inte veta vad man ska jobba med efter en utbildning för att sedan få jobb i staden min man bor i så att vi kan äntligen flytta ihop efter 7,5 år känns helt underbart. Att kunna lägga sig och sova varje kväll med honom och att kunna vakna med honom brevid sig är en så underbar känsla. Och efter att jag bott själv i 6 år då jag pluggade 3år i falun på gymnasiet och sedan 3år i Gävle på högskolan så hjälper det med att inte vara den enda personen i lägenheten. Och idag har vi varit tillsammans 8år, jag önskar bara att han var hemma istället för jobbet i 3v i Norge.. Det är så ensamt! Men det är bara att stå ut i 2v till och sen är han hemma! Älskar dig Johan <3
 
 
 

Kommentera här: