Vad gör man när man inte vet?

Sitter just nu på ett och samma ställe och tar mig ingenvart.. Jag jobbar och jobbar (som alla andra) men vet inte riktigt vad jag vill. En sak vet jag iallafall, de är att jag inte bara vill ha ett och samma jobb hela livet, men vad ska man gör när man inte vet? Vad vill jag jobba med? VET INTE!! Så ibland får man ju lite smått panik på att bara göra samsamma varje dag och sen inte se fram emot något, veta vad man vill jobba med eller plugga... gah! 
 
Jag har funderat på att kanske söka en vikarietjänst, någonstans.. För att få se om jag kanske kan bli introducerad inför något nytt, så att jag kan ta mig någonstans! För att just nu jobbar jag bara 75% och inte 100%.. Det är skönt med lediga dagar, men, pengar betyder mer! Vem vill inte kunna lägga undan pengar till framtiden med resor, lägenhet/hus eller bil. 
 
Kan inte någon bara skriva vad jag ska jobba med så är de bra sen xD
 

Kommentera här: