Snö!

Ojojoj! Jag trodde aldrig att snön skulle komma nu? (Såhär tidigt?) Det har varit ett så varmt väder, dvs inte under 0 va jag vet de senaste dagarna. Dags att skaffa busskort igen och vänja sig med kyla och sena bussar till skolan.. Usch!
 
Är jag hemma och bara njuter av all snö utanför fönstret. Jag har inget emot snö då man är inomhus, här njuter jag bara av julkänslan som kryper under skinnet på mig<3 Men att gå ut är en helt annan sak... Och på bara två dagar då har det väl kommit kanske 13cm snö? Härligt!
 
Har precis pluggat klart, dvs rättat det som ska rättas på min uppsats och kan äntligen lägga den åt sidan! Så jag kan börja med allt annat som jag har kvar att göra (deprimerande tanke!...) Men inget mer ska göras idag, har suttit vid datan i över två timmar vilket får räcka!
 
Nu ska jag vila lite och sedan hem till pöjken för mys och sedan blir det paj hos honom ikväll. Ja längtar! Älskar deras pajjer :D
 
 

Kommentera här: