Godmorgon.

Hej på er!
Sovit bra? SJälv sover jag gudomligt bra i min säng. Dock hade jag lite trubbel med att somna igår med.. Ville inte riktigt lägga mig och släcka lampan, vilket blev att jag till slut inte blev trött då jag bestämt mig för att släcka och sluta vara en chicken! 
 
Idag står det bara plugg på schemat men fram tills nu har jag gjort lite olika saker som vanliigt.. Det är bara för att jag inte vill läsa den engelska texten, jag hatar att läsa på engelska! Jag fattar då jag läser men sen då jag ska tänka tillbaka och summera allt så kommer jag inte ihåg ett skit och har inte fattat vad de har pratat om :/ Jag förstår om de skriver metoder och annat bajs men har inte fattat va de gör metoder till/om? Hur jäkla knas är inte de?!
 
Men nu ska jag se en film (som tillhör skolan och som man ska se!) sen ska jag plugga allt och ta engelskan sist, då kan jag nog känna att lite är gjort! Som Martin Timell (stavas han så?) sa igår på äntligen hemma "då man väl har tvingat sig själv att börja så är det bara 75% kvar att göra" Ganska klokt och jag får nog tänka så tror jag ;) 
 
 

Kommentera här: