Wierd dröm wft

Trött som en åsna men pigg i knoppen. Hur ska jag nu kunna sova? Jag får väl spela wordfeud eller nå.

Men det jag tänkte berätta om var min dröm inatt, helt cp!

Plötsligt står jag i en kö med både tjejer och killar. Det fanns en till kö brevid. Jag paras ihop med någon som jag absolut inte känner och vet inte vad som ska hända?
Plötsligt står jag i handduk i ett gigantiskt badrum, fint och glansigt med stora speglar. Det skulle tydligen finnas en bubbelpol och stå mitt i badrummet men var lika rund och stor som en toa (hur fan fick man plats?). Helt plötsligt åker handduken bort och jag står där naken. De som hade blivit ihop parade skulle tydligen ha sex!! Jag får jättepanik!!

Då kommer Johan fram ifrån bakom ett skynke och frågar vad jag håller på med. Hans tjej som han hade fått hade simnak honom i rosa ögonskugga och guldig eyeliner (vet nu hur min sötis ser ut i smink!). Jag blir arg för att han inte sagt att han var bakom detta skynke.

Sen är vi på min altan fortfarande nakna en sommardag innan jag vaknar. Snacka om störd och sjuk dröm! Undrar om jag kommer få en bättre dröm denna gång, hoppas på det!


Kommentera här: