One, think. Two, speak.

Åh hur tråkigt kan man ha en kväll? Gosch! Men allt löste sig för mig. Att äta den där glasyren (det lilla jag åt innan jag fick ont i magen) fick mig på ett väldigt träningshumör, så klockan 21:45 så var det på med skorna på springturen. Det kändes bra också :O wow, hörde jag rätt?? Bra lixom!! Fast tiden blev ju.. ja... nae... MEN!!! det var träning för dagen iallafall, gilla!

Det gäller bara att vara tjurskallig, byta om och på med skorna sen ut. Jag kan inte vänta för då kommer det 1000 anledningar till varför jag inte behöver springa, jag har suttit 3 timmar på körskolan och var trött, jag tränar 2timmar om dagen på fig, du är tränad och en vilodag extra skadar inte... Bara bortförklaringar!

Men ska man mot den snygga kroppen så ska man! 2020?? Hahah! Jag ska nog bara ändra mina matvanor lite till så blir det bra, fast godis är ju så gott (a)...

Nej jag känner hur tröttheten drar över mig... Bokstavligen, hej John blund!!!! Imorgon så är det nya tag till körskolan, ny träning och nya läxor att göra. Antigen så springer jag sent på kvällen eller klarar inte av den styrketräning jag kör men, vem fan säger att man bli pigg av att träna? Eller är jag en speciell person på det sättet? Jag dör av trötthet...

Aja... GODNATT!!


Tänk vilken form man var i då.. Och Hej snygging! Nu har man ju daller och fett överallt!!!


Kommentera här: