Hot

Idag har det varit varmt, min rygg har fått sig en omgång med solen. Nu är jag ganska nöjd över färgen både på framsidan och baksidan av min kropp. Jag blir bara ledsen när mamma säger att det ska regna typ hela Juli, det kan ju inte stämma? :( Jag har ju bara kommit igång med solandet och jag har inte ens börjat tävla i min friidrottssäsong än.. Jag hatar att bli blöt och vill inte tävla i regn.
Nu ber vi till solguden att det ska bli mycket sol sommaren ut så vi kan få njuta!

Fast jag har inte solat hela dagen, vid näsmare halv 3 gick jag och duschade. Svettades som en gris och orkade inte vara ute i solen nå mer. Jag la mig i hamocken i min klänning utan BH (Haaaaleluhja) då känner jag mig fri :) Så jag har kollat på 3 avsnitt av PrisonBreak som jag hade lagt in på mobilen och GOSCH! Jag gråter och kissar nästan på mig av spänning!
Jag ska snart äta och efter maten har jag erbjudit mig att hämta Johan o hans stuga för att ha något att göra. Jag skulle ha träffat Hanna nu men hon fastnade på stan då det var en massa rea och vilken tjej kan motstå det ;) Men jag hinner nog se på ett avsnitt till innan jag ska äta och behöver åka (a)

Kommentera här: