Fräschatupp bloggen

Senaste tiden av kvällen har jag suttit här och smidit planer över min design och denhär gången så har jag överträffat mig själv ;)
Me love black an white!!<3

Men nu är jag bokstavligen trött på datorn och att läsa natur och engelska... Jag läste igenom hela naturen (+ poäng till mig !!) och jag skulle ju som sagt skriva klart engelskan och läste hela häftet men inget stod där som jag skulle ha... Som Johan skulle ha sagt: ÄGD!! :P
Ha....ha....ha!! Jag får läsa nästa papper imon där det måste stå något vettigt iaf.
Denna vecka ska jag ner till banken och hämta ut min lön sedan jobbet på posten i julas :D Yey! MONEY!!

Nu ska jag sova... Fetans trött och jag ska träna innan skolan. Imorgon ska jag försöka ta en löprunda här också, får se hur det går om jag överlever ;)

Godnatt!


Kommentera här: