Handbollsträning, igen.

Hej! Är hemma i Sandviken igen (efter ett 25minuter försenat tåg! på förmiddagen). Jag har även varit hos Ola som har kollat på min arm som jag har ont i när jag kastar spjut. Han sa att det inte är något fel på mig att jag var stark och att det inte var något fel så!! :D Men han trodde att jag gjorde fel i tekniken när jag kastar, för när jag höll min arm på ett visst sätt så gjorde det ont och inte annars när han gjorde en massa tester. Men jag ska träna upp styrkan i magen och ryggen för är man stark där så brukar man inte få skador vad det än är :)

Ikväll åker jag hem och då följer Jessica med och sover hos mig :D Det ska bli kul! Eller det är alltid kul med lite sällskap när man bor själv 5dagar i veckan :P Men innan vi åker så ska jag vara med på hennes handbollsträning som börjar 21.00 och slutar egentligen 23.00 men vi ska sticka 22.00 för att inte komma hem så sent.

Imorgon så åker jag hem hit med Jessica igen för att ha filmkväll med familjen + älskling om han vill? Vi hade tänkt hyra Robin Hood som kom på bio för ett ganska bra tag sen, jag har alltis sagt att jag ska se den men det har ju aldrig blivit av så det ska bli kul :)

Nu ska jag kolla på film med Jessica till älskling kommer hem eller tills träningen ska börja :)

Ha det bra!

Gammal och härlig bild!

Kommentera här: