i made it!!

Woho! Jag tränade hel apasset idag som varade i 3 hela timmar! Det gick visserligen bra men nu börjar det värka i mina armar x( Började även köra mina rehab saker idag, är svag i vänster höft som gör att jag får ont i armen så att det är bara att träna på ;)

Har precis ätit en god middag ( som jag gjort själv) så nu tänker jag göra det jag gillar mest, jag tänker ta en liten promenad med min underbara musik :) Jag har bestämt mig för att vara nyttig den här veckan ^^

Min syster ringde nyss och det lät på henne som att dom hade det väldigt bra, det blåste men var ändå varmt och skönt. Längtar tills hon kommer hem på lördag :D så får jag träffa henne på söndag :)

Tagga Falukalaset på fredag då Hanna-Panna kommer och sover hos mig :D :D


Jag vill tävla igen!! Är så himlasupertaggad!!!!

Kommentera här: