hemfarande

Snart är jag påväg hem igen. Nu är allt klart med min systers lägenhet och ovärden har godkänt att den ser bra ut så nu slipper vi den!! WOHO! Är väldigt glad för det, vill inte se den igen :P

Tränat har jag gjort och det gick inte bra so vanligt.. Men idag fick jag ett annat svar när jag frågar varför det går skit x) Då börjar blomman berätta:

"Ja men när flickorna kommer upp i åldrarna 17 och 18år så börjar kroppen försändras för att bli kvinnor, hormonerna lever sitt egna liv och kan ställa till de. När ni blir 17 eller 18år så är kroppen redo att föda barn. Så det är inget fel på dig Emma, detta är bara en del i den process som alla kommer att gå igenom."

Jag fick nästan hålla mig för skratt x) han är så söt och alltid på bra humör, bra gjort av honom att stå ut med mig som är en riktig surkärring när det går dåligt :P

Nu kommer mamma och det blir dags att stänga av och åka hem :) Ska bara äta upp de underbara jordgubbarna ;)

Adiós♥

Kommentera här: