ny duschad

Idag kom pappa och tränade med mig och efter så bjöd han på Donken, han är så söt! Och det var väldigt gott (som alltid eller ;) nej men jag var verkligen vrålhungrig så det behövdes.

Idag fick vi ytterligare ungefär 60 glosor i engelska tills på fredag, alltså gubben är ju nästan störd (sorry). Men hur fan ska man hinna lära sig allihopa? Vi frågade det och fick svaret att dom som vill ha högt betyg kommer plugga och kunna orden. Men han tänkte förstås inte på att vi också har: svenska C att skriva, tyska jag har matte C och vi har naturkunskap. Jag orkar inte!! Är som fan skoltrött!

Ny duschad nu iallafall, frös väldigt mycket innan så jag låg och myste lite under täcket innan jag sprang in i duschen för att det är så kallt :O
Jag bor i ett betong hus så är det kallt blir det svinkallt! Är det varm ute och solen lyser på huset så blir det svettigt varmt! (som tur är köpte min syster in en BIG fläckt under sommaren så jag har tills nästa :P

Nu tänker jag läsa innan jag ska sova. Det var väldigt skönt att gå en promenad idag på morgonen och jag ska nog slåtill på samma imorgon igen :) För att komma igång tills jag ska springa copertestet :O Kommer dö!!



Träning idag:
promenad 1h
DVD 30min
friidrott

Kommentera här: