Vad gör man...

Hejsan! Hemma med ett huvud fullt av bomull och en näsa som just nu bara är äcklig... blä! Vad gör man? Jag låg i soffan och sängen hela dagen igår, jag sov eller trotsade huvudet och läste.. Idag mår jag bättre! Och ska tillbaka till jobbet på torsdag (tack gud för jag kommer klättra på väggarna snart!...). 

Så idag ska jag börja läsa boken "A Strange Hymn" då jag läste klart "Kiss of Midnight" igår som fick 3/5. Boken var bra men den var så utdragen och ganska seg... De saftiga sakerna började hända vid sida tvåhundrafemtio, ish... Det är för många sidor innan the good stuff kommer.. Men det blev så bra på slutet att jag måste läsa bok nummer två senare!
"A Strange Humn" dock är bok nummer två efter "Rhapsodic" som var så bra! Så nu ska jag äntligen läsa fortsättningen. Jag undrar hur långt jag kan komma idag? Jag har ju inget annat för mig än att äta tabletter och vila 😂



Kommentera här: