Fallen Men

Nu är MC serien fördigläst för tillfället (det ska komma en fjärde bok senare!! PEPP!!) och den tredje boken kan jag nog med säkerhet säga är min favorit! Jag älskar Lions och H.R´s bok <3 Jag skulle ha åkt in till stan tidigare idag för att sätta mig på biblioteket och sedan för att lämna in min cykel då den har punktering på bakdäcket. Meeeen det får bli framskjutet tills efter min lunvh som jag ska äta nu. Man vet hur det blir ibland då det vore ett brott att lägga ner boken när den är som bäst och har sin peek!
 
 
Så från "Good Gone Bad" så ska jag nu börja på "Kiss Of Midnight" av Lara Adrian som jag hört bra ord om! Jag visste att det fanns två böcker och har båda hemma. Tänkte att "va bra med något som inte är sju böcker iallafall"... Jag har räknat till sex stycken... Och jag tror att det finns fler... 😂😅 Menmen är böckerna bra så är det ju värt pengar och besvär 😉 Jag tycker att den första boken låter lovande iallafall! Jag tycker ju om mina vampyrer 😉
 
 

Kommentera här: