Lördagen som den ska vara.

Idag har jag gjort en massa saker och ingenting.. Jag vaknade ca halv sju imorse vilket jag känner mig nöjd med och fortsatte att läsa min bok men även Mattias Ribbings "Vägen till mästerminne" (som jag hoppas ska kunna hjälpa mig när jag pluggar!) Sen vaknade min sambo och då började den  "icke-produktiva" tiden. Vilket jag behöver annars skulle det inte hända så mycket roligt här hemma i mitt liv... Så från klockan tio till två latade vi oss i soffan, såg på film och pausade bara för att få och fixa lunch. 

När han sedan åkte iväg för att hjälpa sin pappa så blev jag hemma och började städa istället för att plugga.... Hejja mig! Det gör jag jämt när jag drar mig för att plugga, men jag måste säga att jag är väldigt nöjd med vad jag åstadkommit!! Men nu är jag trött... Så jag ska ta en kaffe, värma en bulle och fortsätta att läsa i min bok som jag anser att jag förtjänar efter allt städande! Så får jag plugga vidare ikväll, annars är det en dag imorgon också ;) 

Jag är bara på sidan 67 och det ser redan lovande ut inför resten av boken!!

Kommentera här: