Godmorgon Söndag!

Godmorgon alla glada! Jag vaknade av larmet sex imorse som jag även glömt att jag hade. Jag vaknade ganska så pigg, låg och funderade om jag skulle somna om eller kliva upp, jag klev upp! Jag började morgonen som vanligt med att tvätta ansiktet för att bli lite extra pigg och fixade sedan kaffe och frukost. Jag skulle sen börja plugga meeen läste istället min bok "The Highwayman" på ipaden i ca en timme innan jag satte mig ner med matteboken för att börja med det.

I min bok så har jag kommit ca etthundrasextionio sidor och nu börjar det äntligen hända lite mer som får mig att direkt vilja läsa vidare. Som jag nämnt innan så tar det ett ganska bra tag för mig att komma in i en bok om man måste plöja igenom ca etthundrasidor innan.. 
Boken är iallafall en "andra-chans-till-romans" då de var tillsammans när de var små och blev sedan separerade i sjutton år innan de sågs igen. Vår kvinnliga karaktär tror att vår manliga karaktär dog då han som yngre blev fängslad för mord på en präst ( som dock gav sig på henne sexuellt, BLÄ!!!). Men han har bara bytt identitet vilket gör mig lite irriterad... Hon vet inte att han är hennes pojke samma som från de förflutna men han vet exakt vem hon är... Gah! Men som sagt så ska jag läsa vidare idag När de ändå börjar bli mer bekväma och bekanta igen efter sjutton år ! YAAAY!!

(null)





Kommentera här: