190524

Det känns inte alls konstigt att vara hemma igen. De gamla mönstren finns kvar och det känns som om vi aldrig åkte utomlands, allt är som vanligt.. Dags att börja göra något av livet igen.. 

Det roliga är att jag hade två paket som väntade på mig när jag kom hem! Ett tredje ska komma snart då jag beställde böcker men när jag öppnade så låg de tre böcker däri som inte var mina... Det sög.. så de ska jag returnera idag och hoppas att mina böcker kan komma på måndag kanske :D

Av de böcker som kom så fick jag äntligen "The Devils Game" som är den tredje boken i "The Reaper's " serien som det ska bli kul att läsa! Sen andra boken i "The Bargainers" tror jag att serien heter? Som jag inte har börjat läsa men den låter sååå bra! De övriga två böckerna är i en kort serie i en retelling av skönheten och odjuret. Än så länge är jag glad! Nu ska jag dricka kaffe, äta en banan och läsa lite för att börja dagen på bästa sätt❤



Kommentera här: