190521

God morgon! 
Här är iallafall klockan tjugo i nio så det är fortfarande morgon här. Imorgon åker vi hemåt igen.. Vi hade gärna stannat en vecka till! Vi säger minst en gång varje dag hur lyckat allt blev. Vi har ett bra hotell och utsikten kan man döda för, det är så fint! Och vi har haft det så bra! Förutom att jag har varit sjuk på resan... Det har verkligen dragit ner på mitt humör och jag har varit ganska så trött på dagarna och kvällarna. Men vi får väl åka hit en gång till (kanske i 2v) och njuta en gång till ;)

Men nu ska jag njuta av mitt kaffe och en ny bok då jag läste klart "The Bad Guy" igår. Jag tyckte om den boken! Det var lite mer spänning hela tiden så att man inte blev så uttråkad mellan allt, vilket är ett stort plus från mig! Sen var den helt annorlunda vilket var både uppfriskande men också lite skrämmande, Sebastian var väldigt dominant son ett "caveman" beteende. Som jag gillar!
Den nya boken heter "A Hunger Like No Other" som ska vara en med vampyrer och varulvar. Det ska bli så kul att läsa denna då ett, jag har hört så mycket bra om "Kresley Coles" böcker och jag har längtat efter en bra vampyr/varulvs bok. Så nu ska jag fortsätta njuta ☀️❤


Eller så ska jag försöka komma in mer i "Sempre" som faktiskt blivit lite bättre. Lite pinsamt att det är sista dagen på semestern och jag läste för första gången på läsplattan igår... Den är ju awesome! Så jag förstår inte vad jag tänkt med när jag inte läst på den alls... Men idag ska den med till stranden!!

Kommentera här: