190517

Idag har vi legat i solen på riktigt för första gången på 3 dagar. Jag har mått dåligt och haft ont i huvudet i ca tre dagar tills idag så igår blev det en kort dag i solen. Så vi var på stranden idag från lite innan lunch sen avslutade vi eftermiddagen på takterrassen vid polen på hotellet. Vi har det verkligen underbart här och jag är så otroligt glad att vi fick detta fina fem stjärniga hotellet och en sådan pass bra nedsättning med 2400:- per person. Vi lever livet just nu och dricker cava som är sambons nya favorit🍾☀️

Dock så har man blivit lite rosa idag, det är jag varje semester, ingen semester utan att bli rosa 👌 Och tro mig jag har smörjt mig med spf 30 idag! Men jag jobbar vidare ändå. 

På morgonen läste jag klart "Bold Tricks" som var helt okej. Jag hade velat ha haft ett annat slut än de som var men var ändå nöjd. Så nu har jag börjat läsa " The Bad Guy" av Celia Aaron som ska vara starkt rekommenderad! Jag har börjat och läst ca 60 sidor och den här börjat bra och jag är nyfiken på hur resten av boken ska utspela sig! I like my bad boys ❤


Kommentera här: