190506

Feeling pretty good today!
 
Ibland har man bara en känsla att allt bara är bra även om det inte hänt något specielt. Så idag är en bra dag även om jag inte gjort något specielt och att det regnar ute.(Så mysigt!) Alla vet också att regnväder är ett tecken från vädergudarna att sitta inne och läsa/se på serier hela dagen! Så det känns bra!
 
Sen läste jag klart "Move The Sun" som är den kortaste boken jag läst på länge och den har hittills tagit längst tid att läsa.. Logiken i det? Men den tog ett tag att komma in i.. Jag har svårt att fatta tycke för en bok och det händer aldrig innan 70 sidor, så de första 70 sidorna är det bara att ta sig igenom, ish. 

Men efter de så gick det ganska fort, det tog typ lite mer än en dag att läsa klart den. Boken hade bara 238 sidor så det var inte så konstigt. Så jag är glad att jag redan hade den andra boken hemma så det är bara att hoppa över till den nu eftersom, ah, det verkligen vräker ner regn utanför fönstret just nu. Den andra boken har över 300 sidor (som en normal bok) så jag hoppas att den blir roligare att läsa än den första!
 
 
Sen får vi se när de andra böckerna kommer? Jag har beställt bok tre och fyra (för ja böckerna är bra!) de är ännu inte skickade men snart så! Sen vet jag att jag har ett paket som ligger och väntar på Coop för mig att hämta ut, men som sagt, det regnar... Det får ske imon.. Och jag längtar verkligen efter den tredje och sista boken i "The Artist" Triology som kommer! "Bold tricks" heter den och serien är riktigt bra! Så jag kommer inte ha tråkigt framöver iallafall, det ser väldigt lovande ut :D

Kommentera här: