190502

Vad gör jag ens uppe nu? Justja, jag pluggar fortfarande... Jag vill bara krypa ner bredvid sambon i sängen igen, så mysigt❤ Men jag ska spela duktig, kliva upp tidigt, äta frukost och läsa en bra bok tills jag känner att jag kan börja plugga.. Yay.. 

Igår läste jag klart "Reaper's Legacy" och serien är så söt❤ Jag har alltid älskat alla tuffa MC män och deras "grottmansbeteende". Och Reaper's Property och Reaper's Legacy har inte gjort mig besviken! Gud va jag älskar en bra bok! 📚

Detta betyder också att en nu bok ska väljas och jag tog "Move The Sun" av Susan Fanetti som och är en MC bok (hehe). Dessa böcker är väldigt kort, den första är på ca 200 sidor. Jag har bok nummer två redan, tre och fyra är på väg så varför inte när jag har så många böcker? ;) 
Får se vad den bjuder på men från baksidan så låter den lovande! Annars ska jag försöka börja läsa "Sempre" som om jag inte minns fel ska vara en mafia romance? Den här iallafall fått bra recensioner av de "booktubers" som jag följer så den ska också bli intressant!



Kommentera här: