The Hating Game

Vilken booktuber jag än kollade på för några veckor sedan så hittade jag inte en enda som inte älskade "The Hating Game". Jag har inte varit få förtjust i just "enemies to lovers " när jag läser böcker och brydde mig inte om att kolla upp boken. Men är alla pratade om den så gav jag den en chans. Jag.Älskar.Den!! <33 Den var så bra och inget jag ens kunde tro. Den var något helt eget, inget jag läst tidigare och jag bara sögs in i boken och kunde inte sluta läsa! Jag förstår varför all har pratat om den heeeela tiden. 

Jag älskar hur Lucy och Josh småbråkar hela tiden på jobbet, skämt men ändå så spelar de en roll att de är seriösa. Och att sedan få se hur det går byrån detta tills att de får spendera tid tillsammans och hur det går därifrån. Jag rekommenderar starkt denna bok!! Nu ska jag välja en ny bok att grotta ner mig i, läslusten har stigit en del efter denna boken!

(null)


Kommentera här: