190607

Idag har jag hämtat ut tre paket med böcker, vilken dag! Det blev en sen kväll igår, jag och sambon kom hem vid halv tolv på natten från Göteborg. Sen hann jag sova lite mer än fyra timmar innan det var upp och hoppa igen. Det vill säga dagen idag har varit lite jobbig och trött.. Men med lite paket med böcker så blev allt genast bättre!!

Här var det två paket från amazon och ett från Bokus. Det från USA var "The Kings series" som ligger högst upp på bilden nedan. Just nu består serien v åtta böcker och den nionde kommer ut snart! Jag lära bara köpa hela serien för den var så himla bra! Jag behövde böckerna i min bokhylla!! Lika var det med de två svarta böckerna i det vänstra hörnet som är det två sista böckerna i en mafia serie "Born in Blood" som också är väääldigt bra! Dessa två serierna var de första engelska som jag jag föll pladask för och äntligen har jag köpt dom!

Sedan är det böcker som jag har fått rekommenderat och sedan fler böcker i andra serier som jag ser fram emot att läsa! Jag är redo för semestern, att bara lata mig i solen med en bra bok<3 

(null) 

(null)


Kommentera här: