190714

Godmorgon!
Gissa vilka som tog en "nap" och vaknade halv elva igår kväll ✌ Men det gav mig ny energi så istället för att läsa och sen spara de sista 50 sidorna att läsa idag i "The Kiss Quotient" så läste jag klart boken. Den var så bra!!📚❤📚 Jag förstår vad all pratar om och Michael är en av mina favorit (bok) pojkvänner. Boken var jättesöt och jag log genom hela de 320 (ish) sidorna. Jag ville inte att boken skulle ta slut för den var så bra! Men sen kommer "Bride Test" som ska vara bok nummer två och handla om Michaels kusin så den ser jag fram emot.

Men nu ska jag börja läsa "SMOKE" som ska vara... Jag vet inte vilket nummer men jag tror nummer åtta i "King" series av T.M.Fraizer. Den har legat och gottat till sig i hyllan och äntligen har jag plockat upp den! Jag har hört mycket gott om boken så det gör den bara mer spännande innan jag ens börjat läsa den 😂 Jag längtar till min semester då jag ska läsa, läsa och läsa lite till 😍📚


Kommentera här: