190708

Goddag!
Mitt huvud håller på att döda mig i detta nu.. Vaknade upp med ont i halsen, huvudvärk och helt slut på energi så jag blir hem från jobbet idag och imorgon. Efter att ha ringt jobbet så kunde jag inte somna om.. Så jag har läst klart B.B Reid´s bok "The Bandit" som jag trodde var en "standalone" men det finns en andra bok till den också.. Och det avslutades på ett spännande vis, såklart! Så nu behöver jag skaffa ännu en till bok (inte mig emot), men jag har försökt hitta böcker som inte är en serie så man slipper skaffa så mycket böcker! Men se hur bra det gick.. 

Men innan jag ska kasta mig in i den andra delen av "The Badit" så tänker jag försöka mig på att läsa (pfft, försöka? Jag kommer sluka den!) Giana Darlings andra bok i serien "Fallen men" som heter "Welcome to the dark side". Den första boken i serien var sjukt bra! Och det är ännu en MC bok och de brukar iallafall inte göra mig besviken ;) Så det är ad jag kommer syssla med idag om mitt huvud kan fokusera.. Men först, just nu, så tänker jag lägga mig och vila några timmar för jag är helt slut.. x(

(null)  (null)


Kommentera här: