190701

Helgen är till för att återhämta sig, eller har jag missförstått det hela? Jag har åkt runt och gjort saker hela helgen så jag är helt slut. Tänk att den tiden då jag har fått vara hemma och chilla lite var nu på kvällen, en måndag! Vem trodde att det någonsin skulle hända? Och snart är måndagen över så det känns skönt!
 
Men i helgen så har jag firat en kompis från grundskolan, varit sällskap när min sambo har fiskat, åkt på marknad en hel dag och sen var helgen slut. Jag har totalt läst 40 sidor under hela helgen.. 40 sidor.. Det är deprimerande för jag älskar verkligen att läsa och känslan när man hittat sig bok och bara vill läsa hela tiden är magisk! Men jag tror att jag fick solsting då vi gick runt på marknaden i stekande sol så det förstörde gårdagskvällen för mig.. Så jag längtar till semestern då jag tänker läsa tills ögonen blöder! Kanske ute i naturen oftare, ute i stugan <3
 
Jag älskar vatten och naturen, så avslappnande<3

Kommentera här: