R.I.P Kaffebryggaren..

Hejsan!
Vilken lat dag det har varit idag. Jag kollade på klockan sist halv tre igår på morgonen och vaknade cirka halv elva idag. jag måste få in lite bättre tider i vardagen.. Sen när jag bryggt mitt morgonkaffe, som är ett MÅSTE på morgonen, så märker jag att den läcker vatten.. Så idag tog sambon med mig till mediamarkt så att jag kunde köpa mig en ny bryggare. Det var svårare att välja än vad man tror. Min sambo ville ha en "kapselmaskin" medan jag helst ville ha en då jag kan brygga en hel kanna, ja jag dricker en hel del kaffe💕 Så det fick bli en från Philips som både kan brygga en kanna men som också tar kapslar/påsar ish. Så än så länge är jag nöjd! Jag måste bara köpa nya kaffefilter men kan brygga en kopp i taget iallafall så att jag kan vara snäll resten av dagen ;)
 
 
Bildresultat för philips kaffebryggare
Sedan köpte vi lite "Rättviksglass" för att det var varmt och vi eller jag var så nöjd med den nya kaffebryggaren!! 💗
 
 

Kommentera här: