Rhapsodic

 Idag har jag försökt att läsa en del i boken "Rhapsodic" som jag började i, i förrgår, men har det gått bra? Nej... Det var en utmattande dag på jobbet idag och jag har gått 19000 steg från att jag klev upp och sen klev in genom dörren efter jobbet. Så Emma är redigt trött... Men även om jag äår trött så vill jag bara fortsätta läsa boken som har börjat väldigt tilltalande (nej de har inte haft sex... än...). 
 
Jag har försökt att gå in blankt när jag läst boken, inga förväntningar för att inte bli besviken. Rhapsodic har dock börjat bra och den håller sig på en bra nivå så att man verkligen vill läsa vidare. Måste man sova så ska man inte kika på nästa kapitel för då är det kört (gissa vem som kikat flera gånger och läst några fler kapitel än väntat varje kväll..) Men lite mindre sömn kanske man kan offra för en bra bok?
 
 

Kommentera här: