Reaper's Fire

Under tiden vi spenderade i Ljungdalen läste jag klart Reaper's Fire och nu är jag klar med den serien! Jag hade hoppats på ett bättre slut dock.. Sista bocken var inte lika spännande och händelserik som de andra så jag blev lite besviken. Jag vet inte om det kommer någon mer bok? För allt är inte löst i boken enligt mig.. Måtte det komma en till bok! Jag vill ha en fortsättning!!
 
                     
Igår började jag på en ny bok av Giana Darling. Jag älskade hennes "Fallen Men" serie, som är en serie om en MC familj. Så jag har stora förhoppningar på denna bok. Den har börjat försiktigt med att huvudkaraktärerna träffades på ett flyg till Mexico. Sinclair satte sig brevid Elle som är flygrädd och så börjar deras lilla bekantskap som sedan leder vidare att de träffas på ett hotellområde och en lite semesteraffär håller på att ta fart. De ingår en överrenskommelse att ha en affär under den veckan som de båda ska vistas i Mexico. Så det återstår att se hur detta utspelar sig! 
Detta är den första boken av tre men är väldigt kort och är endast hundrasextio sidor på min lilla läsplatta så den kommer jag nog hinna med att läsa klart idag! 
 
 


Kommentera här: